Nyt logo til Imprezzing

Prezi-school fik nyt navn i 2012 og hedder fremover Imprezzing. I forbindelse med navneskiftet skulle firmaet have et nyt logo. Imprezzing er danskejet men har en afdeling i USA og de sælger Prezi online kurser.

Designet af logoet skulle være internationalt, moderne og kreativt. Inspirationen til logoet kom fra følelsen af ‘ideer der bobler frem’. Med andre ord at udtrykke de ubegrænsede, kreative muligheder og den dynamiske platform Prezi tilbyder, for at lave lækre præsentationer … når altså først man har lært Prezi.

Der er derfor masser af bevægelse og energi i logoet og det opfordrer til at ’give slip’ og lade sig rive med. Boblernes forskellige størrelse har også en reference over til funktionerne i Prezi, hvor den dynamiske måde at bygge sin præsentation op bl.a. ligger i at kunne zoome ind og ud og i stedet for at følge et lineært forløb.

Udover design af logoet fik Imprezzing også nye visitkort og ikoner til web.

logodesign visitkort