AUGUSTINUS CARE

Design af hjemmesider, bookingsystem og udvikling af grafisk materiale

BAGGRUND

Augustinus Care leverer firmamassage til større virksomheder i hele Danmark. Massageordningerne medvirker til at nedbringe sygefraværet på arbejdspladserne og øge trivslen blandt medarbejderne.

I 2014 redesignede vi Augustinus Cares hjemmeside. Dengang udtalte adm. direktør Jesper Glæemose Augustinus; “Hvorfor havde vi ikke mødt det firma noget før!! Den empatiske evne og forståelse som de udviser, er unik. Vi taler i dag om tiden før og efter vi mødte jer, og bekendtskabet har virkelig rykket vores udvikling mht. website og søgeoptimering. Alt bliver leveret til tiden, og vi ser frem til mange projekter med jer i fremtiden.”

Siden hen har vi designet – og i samarbejde med vores faste programmørpartner udviklet – deres bookingsystem og løbende udviklet grafisk materiale. For fortsat at bevare deres konkurrenceevne var det i 2018 tid til et nyt webdesign, som vi ligeledes har designet.

Vi samarbejder fortsat tæt til gensidig fornøjelse for begge parter.

Flere generationer af webdesign

DETALJER

Kunde: Augustinus Care

Ydelser: Webdesign, grafisk materiale, powerpoint skabelon, tilbudsmateriale, t-shirt design og bookingportal (sammen med sysCORE ApS)

Webside: augustinuscare.dk

Periode: 2014 – nu

augustinus-care-oprindelig-webside

Augustinus Cares oprindelige webside

augustinus-care-webside-version-2014

Første redesign vi lavede i 2014

augustinus-care-webside-version-2018

Et nyt professionelt webdesign i 2018

augustinus-care-logo

Vi rykkede kvantespring! Fantastisk

“I 2014 indledte vi samarbejdet med byHerskind. Her begyndte et nyt kapitel i Augustinus Cares historie. 

Vi fik i 2014 udarbejdet ny hjemmeside, og her rykkede vi kvantespring. Da vi så i 2018 skulle opdatere hjemmesiden igen, gjorde de det samme! Fantastisk. Dialogen og ekspeditionstiden er fulgt til punkt og prikke, og sammenhængen mellem hvad vi står for, og det vores hjemmeside udtrykker, er ramt så meget plet.

Vi har nu haft et upåklageligt samarbejde i 4 år. At vi kender hinanden endnu bedre nu, gør tingene så meget lettere. Når vi indimellem har enkeltstående opgaver, er samarbejdet med Cathrine totalt problemfrit. Hun kender os, og ved meget præcist hvordan vi vil have tingene sat op, så der er en rød tråd igennem hele vores markedsføring. Nemt og meget tidsbesparende for os.”

Jesper Glæemose Augustinus Care

Jesper Augustinus Glæemose
Adm. direktør hos Augustinus Care

Værdien af

Autentiske billeder

Hvis budgettet ikke er til at hyre en professionel fotograf til at tage billeder, så findes der udmærkede billededatabaser, hvor det er muligt at købe stockbilleder til dit webprojekt.

MEN det højner altid kommunikationen og giver et helt andet udtryk og troværdighed at benytte rigtige fotos fra virksomheden og af medarbejderne.

Augustinus Care var enige i vigtigheden af, at der blev taget flotte nye og professionelle fotos til hjemmesiden.

Fotokredit: Jette Schrum

Optimeret til salg

Når vi designer og udvikler hjemmesider, er det vigtigt, at hver enkel webside har et formål og er optimeret i henhold til dette. Det gælder uanset om det er forsiden eller en underside. Her er et eksempel fra Augustinus Cares forside, hvor rækkefølgen af indholdet har betydning for, hvordan man som besøgende bliver interesseret i at få en firmamassageordning.

augustinus care webstruktur

Fang opmærksomheden
Overskrifterne fanger opmærksomheden og identificerer sig med kundens udfordring.

augustinus care webstruktur

Giv kunden løsningen
Beskriv af udbyttet ved løsningen. Fokuser på key selling points.

augustinus care webstruktur

Fjern forbehold
Fokuser på hvor let det er at komme i gang.

augustinus care webstruktur

Positionering
Fremhævelse af kvalitet, service, erfaring, m.m. der er med til at skabe troværdighed og tillid ift. valg af leverandør.

augustinus care webstruktur

Detaljer
Mere detaljeret beskrivelse af hvorfor en firmamassageordning af gavnlig og udbyttet.

augustinus care webstruktur

Social proof
Kundereferencer skaber tryghed for nye kunder og bekræfter, at Augustinus Care leverer en professionel og god løsning. Udtalelser og lignende kan også bruges.

augustinus care webstruktur

Call-to-action (CTA)
Tydeligt CTA der hjælper kunden videre.

augustinus care webstruktur

Footer
Supplerende info der giver troværdighed og skaber tryghed om løsningen samt tydelig kontaktinfo.

Sådan strukturerer du indholdet på en hjemmeside

1. Fang opmærksomheden
Overskrifterne fanger opmærksomheden og identificerer sig med kundens udfordring.

2. Giv kunden løsningen
Beskriv af udbyttet ved løsningen. Fokuser på key selling points.

3. Fjern forbehold
Fokuser på hvor let det er at komme i gang.

4. Positionering
Fremhævelse af kvalitet, service, erfaring, m.m. der er med til at skabe troværdighed og tillid ift. valg af leverandør.

5. Detaljer
Mere detaljeret beskrivelse af hvorfor en firmamassageordning af gavnlig og udbyttet.

6. Social proof
Kundereferencer skaber tryghed for nye kunder og bekræfter, at Augustinus Care leverer en professionel og god løsning. Udtalelser og lignende kan også bruges.

7. Call-to-action
Tydeligt CTA der hjælper kunden videre.

8. Footer
Supplerende info der giver troværdighed og skaber tryghed om løsningen samt tydelig kontaktinfo.

Custom made bookingportal

Brugervenlighed er et ‘must’, når der dagligt bliver booket massagetider i stort antal. I 2016 designede vi Augustinus Cares bookingportal, som vores faste samarbejdspartner hos sysCORE ApS efterfølgende programmerede.

Augustinus Cares kunder siger bl.a. at “det er utrolig let at bruge”, “bookingsystemet er super enkelt” og “bookingsystem er nemt og overskueligt at betjene”.

Har I brug for en professionel hjemmeside?

Andre cases
hobnob copenhagen design af visuel identitetnordisk-friluftskompani-webshop-design