COPENHAGEN HEALTH INNOVATION
BAGGRUND
Copenhagen Health Innovation (CHI) består af et partnerskab mellem CBS, DTU, Københavns Universitet, Københavns Professionshøjskole, Københavns Kommune og Region Hovedstaden. Sammen har du sat det som mål at skabe sundhedsinnovation gennem uddannelse og innovationsprojekter.
Fotokredit: Rais Foto
Vi har udviklet CHI’s visuelle identitet og hjemmeside og løbende hjulpet med udarbejdelse af forskellige tryksager gennem årene.
DETALJER
Kunde: Copenhagen Health Innovation
Ydelser: Visuel identitet, hjemmesidedesign, grafisk materiale, årsberetning og rollups.
Webside: copenhagenhealthinnovation.dk
Periode: 2016 – nu
Topprofessionelle og en fantastisk service
“Da jeg først mødte Cathrine, var jeg ikke et sekund i tvivl om, at hun og byHerskind skulle designe vores visuelle identitet. Allerede på første møde havde hun forstået essensen af os, og i løbet af tre uger designede hun en identitet til os, som er fantastisk flot og skaber et godt grundlag for vores branding. Derfor var det også naturligt, at byHerskind skulle udvikle vores website. Og sikke en gave! Vores ønsker og tanker blev omformet til et super flot, funktionelt website, som er nemt at håndtere og drifte i hverdagen. Tusind tak for det.
Uanset om det har drejet sig om web, præsentationsmaterialer eller opsætning af vores årsberetning er produkterne udført med stor præcision, kreativitet og høj æstetik, så det er en absolut fornøjelse at vise frem.”
“Som konsekvens af det gode samarbejde er Cathrine efterhånden blevet en god sparringspartner. Hun er altid klar med kvalificeret indspark til vores planer, som gør, at vi bliver lidt bedre og lidt skarpere.
Hele teamet i byHerskind er topprofessionelle, yder en fantastisk service og kan fikse alt (tror jeg J ). Jeg anbefaler på det varmeste byHerskind og jeg ser frem til at samarbejde med jer om så meget som muligt fremover!”
Mette Løgeskov Lund
Kommunikationsansvarlig, Copenhagen Health Innovation
Infographics kan give overblik og forståelse
Infographics er et godt værktøj, når det gælder om at formidle datatung viden eller som i CHI’s tilfælde et komplekst samarbejde mellem flere parter.
I dette tilfælde har vi designet et infographic, der viser hvilke fælles målgrupper der er mellem parterne og indsatsområder hos hver af dem.