ACUBIZ
BAGGRUND
Acubiz er en af de førende virksomheder indenfor Expense Management Service og tilbyder sine kunder en cloud- og appbaseret afregningsløsning. I dag benytter over 130.000 brugere Acubiz EMS i 33 lande.
Acubiz har siden 2014 brugt byHerskind som fast leverandør af webdesign, infographic design og grafisk materiale bl.a. flyers, plakater, visitkort, produktblade, messemateriale, m.m.
Over årene har vi udviklet et helt brandunivers omkring forskellige personaer, som Acubiz bruger til at kommunikere udbyttet af deres løsninger.
DETALJER
Kunde: Acubiz
Ydelser: Flersproget hjemmeside, infographics, plakater, messemateriale, produktblade, brochurer, powerpoint, visitkort, brevpapir, annoncer, case-skabeloner designmanual
Webside: acubiz.dk
Periode: 2014 – nu
FINN
FREDE
FRIDA
FABIO
FIE
Meget mere end et design
“I samarbejdet med byHerskind har vi fået meget mere end et design. byHerskind har virkelig lyttet til vores idéer og tanker, bygget videre på dem og suppleret med deres egne ud over, hvad vi havde forventet. Vi har mærket et stor ærekærhed fra deres side fra start til slut og er i den grad tilfredse med resultatet.”
Charlotte Christiansen
Marketing manager hos Acubiz
Ensrettet kommunikation
Designmanualen beskriver designuniverset
For virksomheder af en vis størrelse – som Acubiz – er værdien af at have en designmanual let at få øje på. Designmanualen illustrerer og beskriver detaljeret brandets designelementer og brugen af dem.
I samarbejdet med eksterne partnere sikrer Acubiz dermed en sammenhængende kommunikation. Resultatet er større troværdighed og genkendelse blandt kunderne.
Persona design
Et brand med personlighed
Som software virksomhed kan det være vanskeligt ikke at forfalde til specifikationer og funktioner i salgsarbejdet.
Designet og udviklingen af Acubiz’ personaer har medført, at Acubiz EMS og ONE er blevet personlige og relatérbare. Og ikke mindst at virksomheden skiller sig ud fra konkurrenterne.
Før / efter
Når folk googler efter indhold, så er det typisk en underside – ikke forsiden – de ‘lander’ på. Acubiz’ gamle hjemmeside havde en udfordring med, at undersiderne var passive og ikke var optimeret til salg.
Når vi designer hjemmesider sørger vi altid for, at alle websiderne tager den besøgende i hånden, har tydelige call-to-actions og hjælper ham/hende videre ift. at finde det de søger eller gennemføre et køb.
FØR
Passivt indhold
‘Mur’ af tekst
Usynlige call-to-actions
EFTER
Overblik
Interagerende
Tydelige call-to-actions